22/9 - 2009

God morgon mina fina läsare <3

sitter i skolan och har naturlektion, borde igentligen ha redovisat om jorden och månen idag men ingen hade gjort sina uppgifter så det blev inte riktigt så. Slutar vid elva så ska pallra mig till vallby centrum för att köpa biljett så att jag kan ta mig hemåt. Antar att jag kommer sova middag överdrivet länge idag för jag är sjukt trött. Sen blir det nog film och mys på soffan skulle jag tro. Även ett stort grattis till min kusin som blir 17 idag, som ni kanske ser är det bara lite mer än två veckor emellan oss! Har även lovat er att bilderna kommer upp idag, så jag ska tjata extra mycket på min bror för eran skull!

*smack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0