jag får liksom ingen ordning

har precis fått i mig fem potatisbullar, hoppat i underkläder och satt mig i soffan. ska strax ta mig orken för att göra mig ordning för kvällen, för tio timmar jobb står på schemat. Går dagen var en av dom roligaste kvällarna jag har jobbat, vi slog rekord på allt, lunch rekord, rekord på ala carten och humören var på topp hos oss alla! Fick även agera lite lärare i baren åt en ny kille som frilansar lite så de va kul, påminde om när jag stod där för första gången själv och knappt visste hur man blandade en redbull vodka.

som sagt, raka vägen mot spegeln och sedan ner till världens bästa jobb, kom förbi på en drink eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0