mys i höstrusket

jag har ingen aning om hur man gör det här längre, och jag är förmodligen inte lika duktig som förr, dock mognare antar jag. Jag antar att jag la ner mitt stora intresse, bloggen när jag blev beroende av min nya, största och faktiskt mest älskade drog - restaurang Å. men nu ska jag göra ett nytt försök, och jag tänker nog faktiskt till och med bli bra på det.

Jag kom precis hem från en fantastisk, hel ledig dag som har varit fullproppad med mor och dotter mys. Vi startade dagen med fem kilometer i spåret med våra tre på fyra ben, tog en timme i tvättstugan och åkte sedan ut till erikslund för lite kvalitetsshopping. blev en fantastik middag, tio kanelbullar rikare, en ansiktskräm, ansiktsvatten och en parfym. Nu ska jag sticka iväg med min fina issa för tjugo minuter på solarieöarna, imorgon ses vi i baren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0