tjugo år gammal

då var de dags att fylla år, jämnt, systemet, agera vuxet och sen var de inte så mycket mer. har tjuvstartat lite med sara och jennifer som sagt, blev en mysig natchotallrik på gränden innan vi gick vidare för att se taken2 på bio, riktigt bra film! fick en super fin ljuslyckta och en stor burk med chai - vissa kan mig utan och innan. kom hem och möttes av en brinnande glassbåt och en underbar mor!

fick föresten med mig en ny mobil hem idag, senare modellen av samsung är de ända jag vet. än så länge gillar jag den inte alls, iphone tog mitt hjärta trots att jag är för klantig för att bruka en..

imorgon är de min dag, och jag ska fylla den till bredden!

sjutton
arton
nitton
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0